mozilla-nl-dev

Re: [Mozilla-nl-dev] Verbetering Nederlandse Firebird-vertaling

From: Tim Maks van den Broek
Subject: Re: [Mozilla-nl-dev] Verbetering Nederlandse Firebird-vertaling
Date: Wed, 31 Dec 2003 19:52:59 +0100

Kris Steenhaut schreef:

Ik zie enkel maar twee dezelfden er steeds maar over blijven zeuren.

en ik zie er maar een die vast wil houden aan alles ;-)

nee serieus, ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat er maar twee zeuren . bart meld de problemen die hij heeft met de vertaling, er zijn er vele die dat delen maar dat niet via deze manier kenbaar maken (helaas wel via andere kanalen zoals het artikel waar martijn op wees).

op deze manier wordt het inderdaad een welles nietes tussen twee personen, dat is ok maar mail elkaar dan privé.

Groet

Tim Maks

--
Thunderbird NL